Wnioski o udostępnienie informacji publicznej
2023
- ODO.0133.14.2023-wniosek-z-13.10.2023-r-dostępny (1).pdf ( 188.49 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.14.2023-wniosek-z-13.10.2023-r-dostępny (1).pdf
- ODO.0133.14.2023 wniosek z 13.10.2023 r skan (1).pdf ( 318.17 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.14.2023 wniosek z 13.10.2023 r skan (1).pdf
- ODO.0133.14.2023 odpowiedź na wniosek z 13.10.2023 r dostępna.pdf ( 183.95 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.14.2023 odpowiedź na wniosek z 13.10.2023 r dostępna.pdf
- ODO.0133.11.2023 tabela Informacja o wydatkach_wynagrodzenia 31.08.23.pdf ( 211.48 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.11.2023 tabela Informacja o wydatkach_wynagrodzenia 31.08.23.pdf
- ODO.0133.11.2023 odpowiedż na wniosek z 19.09.2023 r dostępna.pdf ( 100.66 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.11.2023 odpowiedż na wniosek z 19.09.2023 r dostępna.pdf
- ODO.0133.11.2023 wniosek z 19.09.2023 r dostępny.pdf ( 107.13 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.11.2023 wniosek z 19.09.2023 r dostępny.pdf
- ODO.0133.10.2023 wniosek z 3.09.2023 r. dostępny.pdf ( 378.33 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.10.2023 wniosek z 3.09.2023 r. dostępny.pdf
- ODO.0133.10.2023 wniosek z 3.09.2023 r. skan.pdf ( 1.7 MB ) Podgląd załącznika ODO.0133.10.2023 wniosek z 3.09.2023 r. skan.pdf
- ODO.0133.10.2023 odpowiedź na wniosek z 3 września 2023 dostępne.pdf ( 194.62 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.10.2023 odpowiedź na wniosek z 3 września 2023 dostępne.pdf
- ODO.0133.9.2023 wniosek z 3.08.2023 r dostępny.pdf ( 103.39 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.9.2023 wniosek z 3.08.2023 r dostępny.pdf
- ODO.0133.9.2023 odpowiedz na wniosek z 3.08.2023 r dostępna.pdf ( 187.26 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.9.2023 odpowiedz na wniosek z 3.08.2023 r dostępna.pdf
- ODO.0133.5.2023 wniosek z 15.05.2023r skan.pdf ( 467.4 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.5.2023 wniosek z 15.05.2023r skan.pdf
- ODO.0133.5.2023 wniosek z 15.05.2023r dostępny.pdf ( 220.77 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.5.2023 wniosek z 15.05.2023r dostępny.pdf
- ODO.0133.5.2023 odpowiedź na wniosek z 15.05.2023 r dostępna.pdf ( 182.53 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.5.2023 odpowiedź na wniosek z 15.05.2023 r dostępna.pdf
- ODO.0133.1.2023 Wniosek z 8.03.2023 r dostępny.pdf ( 401.36 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.1.2023 Wniosek z 8.03.2023 r dostępny.pdf
- ODO 0133.1 odpowiedź dostępna.pdf ( 97.86 KB ) Podgląd załącznika ODO 0133.1 odpowiedź dostępna.pdf
- ODO 0133.1 odpowiedź skan.pdf ( 1.05 MB ) Podgląd załącznika ODO 0133.1 odpowiedź skan.pdf
Podgląd
2022
- ODO.0133.17.2022 załączniki do odpowiedzi.7z ( 19.2 MB )
- ODO.0133.17 wniosek z 01.08.2022.pdf ( 104.27 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.17 wniosek z 01.08.2022.pdf
- ODO.0133.17 wniosek z 01.08.2022 (skan).pdf ( 234.7 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.17 wniosek z 01.08.2022 (skan).pdf
- ODO.0133.17 wniosek o inf. publ. z dn.01.08.2022.pdf ( 177.49 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.17 wniosek o inf. publ. z dn.01.08.2022.pdf
- ODO.0133.16 wniosek z 5.07 .pdf ( 398.86 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.16 wniosek z 5.07 .pdf
- ODO.0133.16 wniosek i odp o inf. publ. z dn.15.07.2022.pdf ( 215.81 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.16 wniosek i odp o inf. publ. z dn.15.07.2022.pdf
- ODO.0133.15 wniosek z 5.07 .pdf ( 111.91 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.15 wniosek z 5.07 .pdf
- ODO.0133.15 wniosek i odp o inf. publ. z dn. 5.07.0222.pdf ( 198.06 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.15 wniosek i odp o inf. publ. z dn. 5.07.0222.pdf
- ODO.0133.14 wniosek z 11.06.2022 r_ (skan).pdf ( 103.81 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.14 wniosek z 11.06.2022 r_ (skan).pdf
- ODO.0133.14 wniosek i odpowiedz.pdf ( 102.13 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.14 wniosek i odpowiedz.pdf
- ODO.0133.12 wniosek z 2.05.2022 r (skan).pdf ( 104.41 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.12 wniosek z 2.05.2022 r (skan).pdf
- ODO.0133.12 wniosek i odpowiedz.pdf ( 104.87 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.12 wniosek i odpowiedz.pdf
- ODO.0133.10.2022 wniosek z 18.02.2022 (skan).pdf ( 218.89 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.10.2022 wniosek z 18.02.2022 (skan).pdf
- ODO.0133.10.2022 wniosek i odpowiedz.pdf ( 99.64 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.10.2022 wniosek i odpowiedz.pdf
- ODO.0133.06 wniosek z 4.02.2022 skan.pdf ( 282.33 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.06 wniosek z 4.02.2022 skan.pdf
- ODO.0133.06 DSS.420.1.2.2022 wniosek i odpowiedź.pdf ( 101.92 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.06 DSS.420.1.2.2022 wniosek i odpowiedź.pdf
- ODO.0133.05 wniosek z 24.01.2022 r (skan).pdf ( 283.05 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.05 wniosek z 24.01.2022 r (skan).pdf
- ODO.0133.05 wniosek i odpowiedź.pdf ( 103.86 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.05 wniosek i odpowiedź.pdf
- ODO.0133.04.2022 wniosek z 23.01.2022 (skan).pdf ( 301.2 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.04.2022 wniosek z 23.01.2022 (skan).pdf
- ODO.0133.04.2022 wniosek i odpowiedź.pdf ( 103.04 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.04.2022 wniosek i odpowiedź.pdf
- ODO.0133.02.2022 Dot. podania ilości wniosków o zasiłki stałe, które wymagają nowych decyzji oraz ile z nich ma termin realizacji na pierwszą dekadę miesiąca (skan).pdf ( 446.19 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.02.2022 Dot. podania ilości wniosków o zasiłki stałe, które wymagają nowych decyzji oraz ile z nich ma termin realizacji na pierwszą dekadę miesiąca (skan).pdf
- ODO.0133.02.2022 Dot. podania ilości wniosków o zasiłki stałe, które wymagają nowych decyzji oraz ile z nich ma termin realizacji na pierwszą dekadę miesiąca (odczyt).pdf ( 202.65 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.02.2022 Dot. podania ilości wniosków o zasiłki stałe, które wymagają nowych decyzji oraz ile z nich ma termin realizacji na pierwszą dekadę miesiąca (odczyt).pdf
Podgląd
2021
- ODO.0133.4.2021 wniosek (skan).pdf ( 296.32 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.4.2021 wniosek (skan).pdf
- ODO.0133.4.2021 wniosek i odpowiedź (odczyt).pdf ( 210.3 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.4.2021 wniosek i odpowiedź (odczyt).pdf
- ODO.0133.3.2021 wniosek (skan).pdf ( 262.47 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.3.2021 wniosek (skan).pdf
- ODO.0133.3.2021 wniosek i odpowiedź (odczyt).pdf ( 502.89 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.3.2021 wniosek i odpowiedź (odczyt).pdf
- DSS.570.211.2021 odpowiedz (skan).pdf ( 118.88 KB ) Podgląd załącznika DSS.570.211.2021 odpowiedz (skan).pdf
- DSS.570.211.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf ( 215.06 KB ) Podgląd załącznika DSS.570.211.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf
- DSS.570.210.2021 odpowiedz (skan).pdf ( 120 KB ) Podgląd załącznika DSS.570.210.2021 odpowiedz (skan).pdf
- DSS.570.210.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf ( 170.07 KB ) Podgląd załącznika DSS.570.210.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf
- DSS.570.153.2021 wniosek i odpowiedz (skan).pdf ( 423.71 KB ) Podgląd załącznika DSS.570.153.2021 wniosek i odpowiedz (skan).pdf
- DSS.570.153.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf ( 191.51 KB ) Podgląd załącznika DSS.570.153.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf
- ODO.0133.2.2021 wniosek i odpowiedz (skan).pdf ( 973.58 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.2.2021 wniosek i odpowiedz (skan).pdf
- ODO.0133.2.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf ( 199.44 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.2.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf
- DNK.0133.1.2021 wniosek i odpowiedz (skan).pdf ( 819.63 KB ) Podgląd załącznika DNK.0133.1.2021 wniosek i odpowiedz (skan).pdf
- DNK.0133.1.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf ( 118.24 KB ) Podgląd załącznika DNK.0133.1.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf
- Dot. wynagrodzenia zastępcy kierownika ZPS.pdf ( 368.16 KB ) Podgląd załącznika Dot. wynagrodzenia zastępcy kierownika ZPS.pdf
- Dot. średniego miesięcznego wynagrodzenia brutto dyrekcji, kierowników i pracowników MOPR.pdf ( 449.72 KB ) Podgląd załącznika Dot. średniego miesięcznego wynagrodzenia brutto dyrekcji, kierowników i pracowników MOPR.pdf
Podgląd
2020
- Dot. ochrony danych w MOPR w Białymstoku''.pdf ( 1.64 MB ) Podgląd załącznika Dot. ochrony danych w MOPR w Białymstoku''.pdf
- Dot. ochrony danych w MOPR w Białymstoku'.pdf ( 1.52 MB ) Podgląd załącznika Dot. ochrony danych w MOPR w Białymstoku'.pdf
- Dot. wysokości stawek za usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania w latach 2017-2020.pdf ( 481.61 KB ) Podgląd załącznika Dot. wysokości stawek za usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania w latach 2017-2020.pdf
- Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa systemu (DLP), sprzętu komputeowego wraz z oprogramowaniem oraz akcesoriów komputerowych ( 780.44 KB ) Podgląd załącznika Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa systemu (DLP), sprzętu komputeowego wraz z oprogramowaniem oraz akcesoriów komputerowych
- Dot. organizacji przez Gminę Białystok pogrzebów dzieci poronionych i martwo urodzonych.pdf ( 1.2 MB ) Podgląd załącznika Dot. organizacji przez Gminę Białystok pogrzebów dzieci poronionych i martwo urodzonych.pdf
- Dot. ochrony danych w MOPR w Białymstoku.pdf ( 3.53 MB ) Podgląd załącznika Dot. ochrony danych w MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. wynagrodzenia pracowników MOPR w Białymstoku.pdf ( 575.43 KB ) Podgląd załącznika Dot. wynagrodzenia pracowników MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. Programu Korekcyjno-Edukacyjnego i Programu Psychologiczno-Terapeutycznego dla Osób Stosujących Przemoc w Rodzinie.pdf ( 389.56 KB ) Podgląd załącznika Dot. Programu Korekcyjno-Edukacyjnego i Programu Psychologiczno-Terapeutycznego dla Osób Stosujących Przemoc w Rodzinie.pdf
- Dot. dostawy serwerów, sprzętu sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami.pdf ( 866.83 KB ) Podgląd załącznika Dot. dostawy serwerów, sprzętu sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami.pdf
- Dot. teleopieki.pdf ( 460.35 KB ) Podgląd załącznika Dot. teleopieki.pdf
- Dot. anteny na budynku przy ul. Klepackiej 18.pdf ( 870.38 KB ) Podgląd załącznika Dot. anteny na budynku przy ul. Klepackiej 18.pdf
Podgląd
2019
- Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Świadczenie usług przeglądów konserwacyjnych, usuwania awarii oraz napraw drukarek będących w użytkowaniu MOPR w Białymstoku.pdf ( 541.93 KB ) Podgląd załącznika Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Świadczenie usług przeglądów konserwacyjnych, usuwania awarii oraz napraw drukarek będących w użytkowaniu MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami do MOPR w Białymstoku.pdf ( 542.51 KB ) Podgląd załącznika Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami do MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. wykonywania pracy przez pracowników socjalnych.pdf ( 1.7 MB ) Podgląd załącznika Dot. wykonywania pracy przez pracowników socjalnych.pdf
- Dot. systemów funkcjonujących w MOPR w Białymstoku i ochrony danych.pdf ( 3.06 MB ) Podgląd załącznika Dot. systemów funkcjonujących w MOPR w Białymstoku i ochrony danych.pdf
- Dot. wynagrodzenia pracowników MOPR w Bialymstokyu.pdf ( 1.38 MB ) Podgląd załącznika Dot. wynagrodzenia pracowników MOPR w Bialymstokyu.pdf
- Dot. bezpieczeństwa informacji i ochrony danych.pdf ( 3.34 MB ) Podgląd załącznika Dot. bezpieczeństwa informacji i ochrony danych.pdf
- Dot. postępowań administracyjnych z zakresu przyznawania świadczeń pielęgnacyjnych.pdf ( 1.12 MB ) Podgląd załącznika Dot. postępowań administracyjnych z zakresu przyznawania świadczeń pielęgnacyjnych.pdf
- Dot. szkoleń pracowników MOPR w Białymstoku.pdf ( 895.79 KB ) Podgląd załącznika Dot. szkoleń pracowników MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. monitoringu wizyjnego w MOPR w Białymstoku.pdf ( 1.83 MB ) Podgląd załącznika Dot. monitoringu wizyjnego w MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. Biuletynu Informacji Publicznej MOPR w Białymstoku.pdf ( 796.37 KB ) Podgląd załącznika Dot. Biuletynu Informacji Publicznej MOPR w Białymstoku.pdf
Podgląd
2018
- Dot. liczby wniosków o przyznanie świadczenia pielęgnacyjnego w latach 2013-I kwartał 2018.pdf ( 707.58 KB ) Podgląd załącznika Dot. liczby wniosków o przyznanie świadczenia pielęgnacyjnego w latach 2013-I kwartał 2018.pdf
- Dot. systemów wykorzystywanych przez MOPR w Białymstoku.pdf ( 937.8 KB ) Podgląd załącznika Dot. systemów wykorzystywanych przez MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. firmy, która przeprowadziła na rzecz MOPR w Białymstoku szkolenie z ochrony danych osobowch.pdf ( 383.79 KB ) Podgląd załącznika Dot. firmy, która przeprowadziła na rzecz MOPR w Białymstoku szkolenie z ochrony danych osobowch.pdf
- Dot. wykorzystywania urlopów przez pracowników MOPR.pdf ( 503.64 KB ) Podgląd załącznika Dot. wykorzystywania urlopów przez pracowników MOPR.pdf
Podgląd
2017
- Dot. marek i cen drukarek wybranych przez MOPR w Białymstoku w ramach zamówienia publicznego.pdf ( 1.44 MB ) Podgląd załącznika Dot. marek i cen drukarek wybranych przez MOPR w Białymstoku w ramach zamówienia publicznego.pdf
- Dot. spraw pozytywnie zakończonych i statystyk.pdf ( 416.86 KB ) Podgląd załącznika Dot. spraw pozytywnie zakończonych i statystyk.pdf
- Dot. urządzeń komputerowych i licencji oprogramowania zakupionych przez MOPR w Białymstoku.pdf ( 839.04 KB ) Podgląd załącznika Dot. urządzeń komputerowych i licencji oprogramowania zakupionych przez MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. programu 500+.pdf ( 910.64 KB ) Podgląd załącznika Dot. programu 500+.pdf
- Dot. działalności MOPR w Białymstoku.pdf ( 425.13 KB ) Podgląd załącznika Dot. działalności MOPR w Białymstoku.pdf
Podgląd
2016
- Dot. analizy cen i środków na usługi opiekuńcze.pdf ( 1.35 MB ) Podgląd załącznika Dot. analizy cen i środków na usługi opiekuńcze.pdf
- Dot. zakupu i dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.pdf ( 530.44 KB ) Podgląd załącznika Dot. zakupu i dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.pdf
- Dot. drukarek i materiałów eksploatacyjnych.pdf ( 2.1 MB ) Podgląd załącznika Dot. drukarek i materiałów eksploatacyjnych.pdf
- Dot. najkorzystniejszej oferty na dostawę komputerów stacjonarnych, serwerów, drukarek.pdf ( 846.19 KB ) Podgląd załącznika Dot. najkorzystniejszej oferty na dostawę komputerów stacjonarnych, serwerów, drukarek.pdf
- Dot. najkorzystniejszej oferty na dostawę komputerów stacjonarnych, serwerów, drukarek, tabletów.pdf ( 608.54 KB ) Podgląd załącznika Dot. najkorzystniejszej oferty na dostawę komputerów stacjonarnych, serwerów, drukarek, tabletów.pdf
- Dot. rodzaju i liczby zakupionych urządzeń komputerowych i licencji oprogramowania.pdf ( 802.65 KB ) Podgląd załącznika Dot. rodzaju i liczby zakupionych urządzeń komputerowych i licencji oprogramowania.pdf
- Dot. dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.pdf ( 498.42 KB ) Podgląd załącznika Dot. dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.pdf
- Dot. informacji o historii powstania MOPR w Białymstoku.pdf ( 469.85 KB ) Podgląd załącznika Dot. informacji o historii powstania MOPR w Białymstoku.pdf
Podgląd
2015
- Dot. środków finansowych przewidzianych w 2015 r. na zakup, dostawę i montaż mebli.pdf ( 570.21 KB ) Podgląd załącznika Dot. środków finansowych przewidzianych w 2015 r. na zakup, dostawę i montaż mebli.pdf
- Dot. usług opiekuńczych.pdf ( 1.52 MB ) Podgląd załącznika Dot. usług opiekuńczych.pdf
- Dot. szkolenia przeprowadzonego na rzecz MOPR w Białymstoku przez Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o. o..pdf ( 918.08 KB ) Podgląd załącznika Dot. szkolenia przeprowadzonego na rzecz MOPR w Białymstoku przez Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o. o..pdf
- Dot. wymagań i kwalifikacji pracowników MOPR w Białymstoku.pdf ( 1.25 MB ) Podgląd załącznika Dot. wymagań i kwalifikacji pracowników MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. przetargu na dostawę art. biurowych i eksploatacyjnych za rok 2014.pdf ( 372.15 KB ) Podgląd załącznika Dot. przetargu na dostawę art. biurowych i eksploatacyjnych za rok 2014.pdf
- Dot. używania przez MOPR w Białymstoku wizerunku orła ustalonego dla godła.pdf ( 579.04 KB ) Podgląd załącznika Dot. używania przez MOPR w Białymstoku wizerunku orła ustalonego dla godła.pdf
Podgląd
Podmiot udostępniający informacje: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
Informację wytworzył / za treść informacji odpowiada: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
Opublikował: Konrad Ozorowski
Data wytworzenia informacji / dokumentu: 26-11-2020
Data udostępnienia w BIP: 26-11-2020 12:20
Data modyfikacji informacji: 24-10-2023 14:32