Wnioski o udostępnienie informacji publicznej
2023
- ODO.0133.14.2023-wniosek-z-13.10.2023-r-dostępny (1).pdf ( 188,49 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.14.2023-wniosek-z-13.10.2023-r-dostępny (1).pdf
- ODO.0133.14.2023 wniosek z 13.10.2023 r skan (1).pdf ( 318,17 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.14.2023 wniosek z 13.10.2023 r skan (1).pdf
- ODO.0133.14.2023 odpowiedź na wniosek z 13.10.2023 r dostępna.pdf ( 183,95 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.14.2023 odpowiedź na wniosek z 13.10.2023 r dostępna.pdf
- ODO.0133.11.2023 tabela Informacja o wydatkach_wynagrodzenia 31.08.23.pdf ( 211,48 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.11.2023 tabela Informacja o wydatkach_wynagrodzenia 31.08.23.pdf
- ODO.0133.11.2023 odpowiedż na wniosek z 19.09.2023 r dostępna.pdf ( 100,66 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.11.2023 odpowiedż na wniosek z 19.09.2023 r dostępna.pdf
- ODO.0133.11.2023 wniosek z 19.09.2023 r dostępny.pdf ( 107,13 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.11.2023 wniosek z 19.09.2023 r dostępny.pdf
- ODO.0133.10.2023 wniosek z 3.09.2023 r. dostępny.pdf ( 378,33 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.10.2023 wniosek z 3.09.2023 r. dostępny.pdf
- ODO.0133.10.2023 wniosek z 3.09.2023 r. skan.pdf ( 1,7 MB ) Podgląd załącznika ODO.0133.10.2023 wniosek z 3.09.2023 r. skan.pdf
- ODO.0133.10.2023 odpowiedź na wniosek z 3 września 2023 dostępne.pdf ( 194,62 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.10.2023 odpowiedź na wniosek z 3 września 2023 dostępne.pdf
- ODO.0133.9.2023 wniosek z 3.08.2023 r dostępny.pdf ( 103,39 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.9.2023 wniosek z 3.08.2023 r dostępny.pdf
- ODO.0133.9.2023 odpowiedz na wniosek z 3.08.2023 r dostępna.pdf ( 187,26 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.9.2023 odpowiedz na wniosek z 3.08.2023 r dostępna.pdf
- ODO.0133.5.2023 wniosek z 15.05.2023r skan.pdf ( 467,4 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.5.2023 wniosek z 15.05.2023r skan.pdf
- ODO.0133.5.2023 wniosek z 15.05.2023r dostępny.pdf ( 220,77 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.5.2023 wniosek z 15.05.2023r dostępny.pdf
- ODO.0133.5.2023 odpowiedź na wniosek z 15.05.2023 r dostępna.pdf ( 182,53 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.5.2023 odpowiedź na wniosek z 15.05.2023 r dostępna.pdf
- ODO.0133.1.2023 Wniosek z 8.03.2023 r dostępny.pdf ( 401,36 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.1.2023 Wniosek z 8.03.2023 r dostępny.pdf
- ODO 0133.1 odpowiedź dostępna.pdf ( 97,86 KB ) Podgląd załącznika ODO 0133.1 odpowiedź dostępna.pdf
- ODO 0133.1 odpowiedź skan.pdf ( 1,05 MB ) Podgląd załącznika ODO 0133.1 odpowiedź skan.pdf
2022
- ODO.0133.17.2022 załączniki do odpowiedzi.7z ( 19,2 MB )
- ODO.0133.17 wniosek z 01.08.2022.pdf ( 104,27 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.17 wniosek z 01.08.2022.pdf
- ODO.0133.17 wniosek z 01.08.2022 (skan).pdf ( 234,7 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.17 wniosek z 01.08.2022 (skan).pdf
- ODO.0133.17 wniosek o inf. publ. z dn.01.08.2022.pdf ( 177,49 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.17 wniosek o inf. publ. z dn.01.08.2022.pdf
- ODO.0133.16 wniosek z 5.07 .pdf ( 398,86 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.16 wniosek z 5.07 .pdf
- ODO.0133.16 wniosek i odp o inf. publ. z dn.15.07.2022.pdf ( 215,81 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.16 wniosek i odp o inf. publ. z dn.15.07.2022.pdf
- ODO.0133.15 wniosek z 5.07 .pdf ( 111,91 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.15 wniosek z 5.07 .pdf
- ODO.0133.15 wniosek i odp o inf. publ. z dn. 5.07.0222.pdf ( 198,06 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.15 wniosek i odp o inf. publ. z dn. 5.07.0222.pdf
- ODO.0133.14 wniosek z 11.06.2022 r_ (skan).pdf ( 103,81 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.14 wniosek z 11.06.2022 r_ (skan).pdf
- ODO.0133.14 wniosek i odpowiedz.pdf ( 102,13 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.14 wniosek i odpowiedz.pdf
- ODO.0133.12 wniosek z 2.05.2022 r (skan).pdf ( 104,41 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.12 wniosek z 2.05.2022 r (skan).pdf
- ODO.0133.12 wniosek i odpowiedz.pdf ( 104,87 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.12 wniosek i odpowiedz.pdf
- ODO.0133.10.2022 wniosek z 18.02.2022 (skan).pdf ( 218,89 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.10.2022 wniosek z 18.02.2022 (skan).pdf
- ODO.0133.10.2022 wniosek i odpowiedz.pdf ( 99,64 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.10.2022 wniosek i odpowiedz.pdf
- ODO.0133.06 wniosek z 4.02.2022 skan.pdf ( 282,33 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.06 wniosek z 4.02.2022 skan.pdf
- ODO.0133.06 DSS.420.1.2.2022 wniosek i odpowiedź.pdf ( 101,92 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.06 DSS.420.1.2.2022 wniosek i odpowiedź.pdf
- ODO.0133.05 wniosek z 24.01.2022 r (skan).pdf ( 283,05 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.05 wniosek z 24.01.2022 r (skan).pdf
- ODO.0133.05 wniosek i odpowiedź.pdf ( 103,86 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.05 wniosek i odpowiedź.pdf
- ODO.0133.04.2022 wniosek z 23.01.2022 (skan).pdf ( 301,2 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.04.2022 wniosek z 23.01.2022 (skan).pdf
- ODO.0133.04.2022 wniosek i odpowiedź.pdf ( 103,04 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.04.2022 wniosek i odpowiedź.pdf
- ODO.0133.02.2022 Dot. podania ilości wniosków o zasiłki stałe, które wymagają nowych decyzji oraz ile z nich ma termin realizacji na pierwszą dekadę miesiąca (skan).pdf ( 446,19 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.02.2022 Dot. podania ilości wniosków o zasiłki stałe, które wymagają nowych decyzji oraz ile z nich ma termin realizacji na pierwszą dekadę miesiąca (skan).pdf
- ODO.0133.02.2022 Dot. podania ilości wniosków o zasiłki stałe, które wymagają nowych decyzji oraz ile z nich ma termin realizacji na pierwszą dekadę miesiąca (odczyt).pdf ( 202,65 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.02.2022 Dot. podania ilości wniosków o zasiłki stałe, które wymagają nowych decyzji oraz ile z nich ma termin realizacji na pierwszą dekadę miesiąca (odczyt).pdf
2021
- ODO.0133.4.2021 wniosek (skan).pdf ( 296,32 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.4.2021 wniosek (skan).pdf
- ODO.0133.4.2021 wniosek i odpowiedź (odczyt).pdf ( 210,3 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.4.2021 wniosek i odpowiedź (odczyt).pdf
- ODO.0133.3.2021 wniosek (skan).pdf ( 262,47 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.3.2021 wniosek (skan).pdf
- ODO.0133.3.2021 wniosek i odpowiedź (odczyt).pdf ( 502,89 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.3.2021 wniosek i odpowiedź (odczyt).pdf
- DSS.570.211.2021 odpowiedz (skan).pdf ( 118,88 KB ) Podgląd załącznika DSS.570.211.2021 odpowiedz (skan).pdf
- DSS.570.211.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf ( 215,06 KB ) Podgląd załącznika DSS.570.211.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf
- DSS.570.210.2021 odpowiedz (skan).pdf ( 120 KB ) Podgląd załącznika DSS.570.210.2021 odpowiedz (skan).pdf
- DSS.570.210.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf ( 170,07 KB ) Podgląd załącznika DSS.570.210.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf
- DSS.570.153.2021 wniosek i odpowiedz (skan).pdf ( 423,71 KB ) Podgląd załącznika DSS.570.153.2021 wniosek i odpowiedz (skan).pdf
- DSS.570.153.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf ( 191,51 KB ) Podgląd załącznika DSS.570.153.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf
- ODO.0133.2.2021 wniosek i odpowiedz (skan).pdf ( 973,58 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.2.2021 wniosek i odpowiedz (skan).pdf
- ODO.0133.2.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf ( 199,44 KB ) Podgląd załącznika ODO.0133.2.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf
- DNK.0133.1.2021 wniosek i odpowiedz (skan).pdf ( 819,63 KB ) Podgląd załącznika DNK.0133.1.2021 wniosek i odpowiedz (skan).pdf
- DNK.0133.1.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf ( 118,24 KB ) Podgląd załącznika DNK.0133.1.2021 wniosek i odpowiedz (odczyt).pdf
- Dot. wynagrodzenia zastępcy kierownika ZPS.pdf ( 368,16 KB ) Podgląd załącznika Dot. wynagrodzenia zastępcy kierownika ZPS.pdf
- Dot. średniego miesięcznego wynagrodzenia brutto dyrekcji, kierowników i pracowników MOPR.pdf ( 449,72 KB ) Podgląd załącznika Dot. średniego miesięcznego wynagrodzenia brutto dyrekcji, kierowników i pracowników MOPR.pdf
2020
- Dot. ochrony danych w MOPR w Białymstoku''.pdf ( 1,64 MB ) Podgląd załącznika Dot. ochrony danych w MOPR w Białymstoku''.pdf
- Dot. ochrony danych w MOPR w Białymstoku'.pdf ( 1,52 MB ) Podgląd załącznika Dot. ochrony danych w MOPR w Białymstoku'.pdf
- Dot. wysokości stawek za usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania w latach 2017-2020.pdf ( 481,61 KB ) Podgląd załącznika Dot. wysokości stawek za usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania w latach 2017-2020.pdf
- Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa systemu (DLP), sprzętu komputeowego wraz z oprogramowaniem oraz akcesoriów komputerowych ( 780,44 KB ) Podgląd załącznika Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa systemu (DLP), sprzętu komputeowego wraz z oprogramowaniem oraz akcesoriów komputerowych
- Dot. organizacji przez Gminę Białystok pogrzebów dzieci poronionych i martwo urodzonych.pdf ( 1,2 MB ) Podgląd załącznika Dot. organizacji przez Gminę Białystok pogrzebów dzieci poronionych i martwo urodzonych.pdf
- Dot. ochrony danych w MOPR w Białymstoku.pdf ( 3,53 MB ) Podgląd załącznika Dot. ochrony danych w MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. dostawy serwerów, sprzętu sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami.pdf ( 866,83 KB ) Podgląd załącznika Dot. dostawy serwerów, sprzętu sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami.pdf
- Dot. wynagrodzenia pracowników MOPR w Białymstoku.pdf ( 575,43 KB ) Podgląd załącznika Dot. wynagrodzenia pracowników MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. Programu Korekcyjno-Edukacyjnego i Programu Psychologiczno-Terapeutycznego dla Osób Stosujących Przemoc w Rodzinie.pdf ( 389,56 KB ) Podgląd załącznika Dot. Programu Korekcyjno-Edukacyjnego i Programu Psychologiczno-Terapeutycznego dla Osób Stosujących Przemoc w Rodzinie.pdf
- Dot. anteny na budynku przy ul. Klepackiej 18.pdf ( 870,38 KB ) Podgląd załącznika Dot. anteny na budynku przy ul. Klepackiej 18.pdf
- Dot. teleopieki.pdf ( 460,35 KB ) Podgląd załącznika Dot. teleopieki.pdf
2019
- Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Świadczenie usług przeglądów konserwacyjnych, usuwania awarii oraz napraw drukarek będących w użytkowaniu MOPR w Białymstoku.pdf ( 541,93 KB ) Podgląd załącznika Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Świadczenie usług przeglądów konserwacyjnych, usuwania awarii oraz napraw drukarek będących w użytkowaniu MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami do MOPR w Białymstoku.pdf ( 542,51 KB ) Podgląd załącznika Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami do MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. systemów funkcjonujących w MOPR w Białymstoku i ochrony danych.pdf ( 3,06 MB ) Podgląd załącznika Dot. systemów funkcjonujących w MOPR w Białymstoku i ochrony danych.pdf
- Dot. wykonywania pracy przez pracowników socjalnych.pdf ( 1,7 MB ) Podgląd załącznika Dot. wykonywania pracy przez pracowników socjalnych.pdf
- Dot. bezpieczeństwa informacji i ochrony danych.pdf ( 3,34 MB ) Podgląd załącznika Dot. bezpieczeństwa informacji i ochrony danych.pdf
- Dot. wynagrodzenia pracowników MOPR w Bialymstokyu.pdf ( 1,38 MB ) Podgląd załącznika Dot. wynagrodzenia pracowników MOPR w Bialymstokyu.pdf
- Dot. monitoringu wizyjnego w MOPR w Białymstoku.pdf ( 1,83 MB ) Podgląd załącznika Dot. monitoringu wizyjnego w MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. Biuletynu Informacji Publicznej MOPR w Białymstoku.pdf ( 796,37 KB ) Podgląd załącznika Dot. Biuletynu Informacji Publicznej MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. postępowań administracyjnych z zakresu przyznawania świadczeń pielęgnacyjnych.pdf ( 1,12 MB ) Podgląd załącznika Dot. postępowań administracyjnych z zakresu przyznawania świadczeń pielęgnacyjnych.pdf
- Dot. szkoleń pracowników MOPR w Białymstoku.pdf ( 895,79 KB ) Podgląd załącznika Dot. szkoleń pracowników MOPR w Białymstoku.pdf
2018
- Dot. liczby wniosków o przyznanie świadczenia pielęgnacyjnego w latach 2013-I kwartał 2018.pdf ( 707,58 KB ) Podgląd załącznika Dot. liczby wniosków o przyznanie świadczenia pielęgnacyjnego w latach 2013-I kwartał 2018.pdf
- Dot. systemów wykorzystywanych przez MOPR w Białymstoku.pdf ( 937,8 KB ) Podgląd załącznika Dot. systemów wykorzystywanych przez MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. firmy, która przeprowadziła na rzecz MOPR w Białymstoku szkolenie z ochrony danych osobowch.pdf ( 383,79 KB ) Podgląd załącznika Dot. firmy, która przeprowadziła na rzecz MOPR w Białymstoku szkolenie z ochrony danych osobowch.pdf
- Dot. wykorzystywania urlopów przez pracowników MOPR.pdf ( 503,64 KB ) Podgląd załącznika Dot. wykorzystywania urlopów przez pracowników MOPR.pdf
2017
- Dot. marek i cen drukarek wybranych przez MOPR w Białymstoku w ramach zamówienia publicznego.pdf ( 1,44 MB ) Podgląd załącznika Dot. marek i cen drukarek wybranych przez MOPR w Białymstoku w ramach zamówienia publicznego.pdf
- Dot. spraw pozytywnie zakończonych i statystyk.pdf ( 416,86 KB ) Podgląd załącznika Dot. spraw pozytywnie zakończonych i statystyk.pdf
- Dot. urządzeń komputerowych i licencji oprogramowania zakupionych przez MOPR w Białymstoku.pdf ( 839,04 KB ) Podgląd załącznika Dot. urządzeń komputerowych i licencji oprogramowania zakupionych przez MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. programu 500+.pdf ( 910,64 KB ) Podgląd załącznika Dot. programu 500+.pdf
- Dot. działalności MOPR w Białymstoku.pdf ( 425,13 KB ) Podgląd załącznika Dot. działalności MOPR w Białymstoku.pdf
2016
- Dot. analizy cen i środków na usługi opiekuńcze.pdf ( 1,35 MB ) Podgląd załącznika Dot. analizy cen i środków na usługi opiekuńcze.pdf
- Dot. zakupu i dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.pdf ( 530,44 KB ) Podgląd załącznika Dot. zakupu i dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.pdf
- Dot. drukarek i materiałów eksploatacyjnych.pdf ( 2,1 MB ) Podgląd załącznika Dot. drukarek i materiałów eksploatacyjnych.pdf
- Dot. najkorzystniejszej oferty na dostawę komputerów stacjonarnych, serwerów, drukarek.pdf ( 846,19 KB ) Podgląd załącznika Dot. najkorzystniejszej oferty na dostawę komputerów stacjonarnych, serwerów, drukarek.pdf
- Dot. najkorzystniejszej oferty na dostawę komputerów stacjonarnych, serwerów, drukarek, tabletów.pdf ( 608,54 KB ) Podgląd załącznika Dot. najkorzystniejszej oferty na dostawę komputerów stacjonarnych, serwerów, drukarek, tabletów.pdf
- Dot. rodzaju i liczby zakupionych urządzeń komputerowych i licencji oprogramowania.pdf ( 802,65 KB ) Podgląd załącznika Dot. rodzaju i liczby zakupionych urządzeń komputerowych i licencji oprogramowania.pdf
- Dot. informacji o historii powstania MOPR w Białymstoku.pdf ( 469,85 KB ) Podgląd załącznika Dot. informacji o historii powstania MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.pdf ( 498,42 KB ) Podgląd załącznika Dot. dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.pdf
2015
- Dot. środków finansowych przewidzianych w 2015 r. na zakup, dostawę i montaż mebli.pdf ( 570,21 KB ) Podgląd załącznika Dot. środków finansowych przewidzianych w 2015 r. na zakup, dostawę i montaż mebli.pdf
- Dot. szkolenia przeprowadzonego na rzecz MOPR w Białymstoku przez Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o. o..pdf ( 918,08 KB ) Podgląd załącznika Dot. szkolenia przeprowadzonego na rzecz MOPR w Białymstoku przez Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o. o..pdf
- Dot. usług opiekuńczych.pdf ( 1,52 MB ) Podgląd załącznika Dot. usług opiekuńczych.pdf
- Dot. wymagań i kwalifikacji pracowników MOPR w Białymstoku.pdf ( 1,25 MB ) Podgląd załącznika Dot. wymagań i kwalifikacji pracowników MOPR w Białymstoku.pdf
- Dot. przetargu na dostawę art. biurowych i eksploatacyjnych za rok 2014.pdf ( 372,15 KB ) Podgląd załącznika Dot. przetargu na dostawę art. biurowych i eksploatacyjnych za rok 2014.pdf
- Dot. używania przez MOPR w Białymstoku wizerunku orła ustalonego dla godła.pdf ( 579,04 KB ) Podgląd załącznika Dot. używania przez MOPR w Białymstoku wizerunku orła ustalonego dla godła.pdf
Podmiot udostępniający informacje: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
Informację wytworzył / za treść informacji odpowiada: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
Opublikował: Konrad Ozorowski
Data wytworzenia informacji / dokumentu: 26-11-2020
Data udostępnienia w BIP: 26-11-2020 12:20
Data modyfikacji informacji: 24-10-2023 14:32